Servicii Internet

Serviciile de comunicatii de date si acces la Internet furnizate de catre RoDelta Business Solutions se realizeaza prin reteaua de comunicatii de date a RCS-RDS. Serviciile de comunicatii de date si acces la internet sunt furnizate numai catre persoane juridice, exclusiv ca si componenta optionala a contractelor de servicii IT si integrare a sistemelor informatice.

Oferta comerciala referitoare la serviciile de acces la internet este oferta RCS – RDS valabila la data semnarii contractului intre Client si RoDelta Business Solutions SRL. Aceasta oferta va fi comunicata Clientului inainte de semnarea contractului. Forma contractului va fi negociata direct, cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare, intre RoDelta Business Solutions si Client.

Serviciile furnizate sunt de tipul Acces Internet Best Effort si servicii de Acces Internet cu latime de banda garantata. Serviciile pot fi furnizate la nivel national exclusiv in aria de acoperire a serviciilor asigurata de catre RCS-RDS.

Servicii Internet Best Effort

  • viteze mari de transfer al datelor, de pana la 300 Mbps
  • trafic nelimitat in Internet
  • 1 adresa IPv4 publica fixa
  • autentificare pe baza de PPPoE

Pachete de servicii internet best effort

ACCES 50

  • download – pana la 50 Mbps
  • upload – pana la 50 Mbps
  • Trafic nelimitat in Internet
  • 1 adresa IPv4 publica fixa

ACCES 100

  • download – pana la 100 Mbps
  • upload – pana la 100 Mbps
  • Trafic nelimitat in Internet
  • 1 adresa IPv4 publica fixa

ACCES 300

  • download – pana la 300 Mbps
  • upload – pana la 100 Mbps
  • Trafic nelimitat in Internet
  • 1 adresa IPv4 publica fixa

Servicii Internet Canal Garantat

  • latime de banda garantata
  • viteze garantate de acces in internet de la 50 Mbps*
  • viteze de acces in reteaua RCS&RDS de pana la 1 Gbps
  • viteze mari transfer in metropolitan, de pana la 1 Gbps
  • trafic nelimitat

Serviciul de comunicatii de date va fi disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, cu exceptia eventualelor defectiuni.In situatia in care Clientul va reclama nefunctionarea solutiei de comunicatii de date, RoDelta Business Solutions se angajeaza sa remedieze erorile de functionare in termen de maxim 24 ore de la inregistrarea reclamatiei, in functie de locatia Clientului si/sau de natura defectiunii. In caz de interventii speciale – in conditii deosebite (noapte, zapada, ninsori abundente, furtuni, inundatii, blocaje ale cailor de acces si/sau trafic, temperaturi extreme) termenul de interventie este de 48 de ore de la inregistrarea reclamatiei.

Un deranjament constatat de Client va fi notificat catre RoDelta Business Solutions numai dupa diagnosticarea propriilor echipamente, la una din adresele de contact:
• Sediul RoDelta Business Solutions, de Luni pana Vineri in intervalul orar 09:00 – 17:30
• Telefonic la numarul de telefon 031/4011356
• Prin e-mail la adresa office@rodelta.ro

precizand urmatoarele aspecte:

· Codul circuitului
· Simptomele
· Persoana de contact din partea Clientului responsabila pentru:
· Furnizarea unor informatii suplimentare;
· Asigurarea accesului pe amplasamentul RoDelta Business Solutions (daca va fi cazul);
· Confirmarea ridicarii deranjamentului

Procedura de rezolvare a deranjamentelor aparute consta in doua etape. In prima etapa se verifica echipamentele proprietate a clientului pentru a elimina posibilele defectiuni ale acestora. In adoua etapa se contacteaza echipa de support a RCS-RDS atat telefonic, cat si pe email. In perioada de remediere a deranjamentului, se tine legatura in mod constant cu echipa de suport a RCS & RDS pentru rezolvarea cat mai rapida a deranjamentului.

Programul si modalitatile de primire a cererilor de furnizare a serviciului de acces la internet:
• Sediul RoDelta Business Solutions, de Luni pana Vineri in intervalul orar 09:00 – 17:30
• Telefonic la numarul de telefon 031/4011356
• Prin e-mail la adresa office@rodelta.ro